مدیریت مشتریان

مدیریت مشتریان

مدیریت مشتریان

امروزه مشتری نقش مهم و اصلی را در کسب و کارها ایفا می کند. این جایگاه ویژه ایجاب می کند تا علاوه بر رضایت مشتری بر تجربه مشتری و وفادارسازی او نیز تمرکز ویژه ای شود. باشگاه مشتریان دایاتک با جمع آوری اطلاعات مشتریان در قالب یک پایگاه داده منسجم به شما در این راه پرفراز و نشیب کمک خواهد کرد. شما در این بخش می توانید اطلاعات دقیق مشتری را در قالب شخص یا شرکت ثبت کنید و به صورت پیشرفته به جستجوی مشتریان خود براساس فیلترهای متنوع بپردازید. همچنین با ثبت یادداشت در پروفایل هر مشتری می توانید از روند فعالیت های صورت گرفته برای هر مشتری اطلاع پیدا کنید تا در صورت نیاز، نیروهای فروش شما به آسانی آن ها را پیگیری کنند.

دسته بندی مشتریان

 
دسته بندی مشتریان یکی از گام های اصلی و ضروری در شناخت مشتریان است. شما با دسته بندی مشتریان، بازار فروش را به گروه های کوچکتر با ویژگی ها و خصوصیات مشترک تقسیم می کنید. با طبقه بندی مشتریان براساس پارامترهای موردنظر خود می توانید هدفمندتر و آگاهانه تر به اجرای کمپین های بازاریابی و برقراری ارتباطات بپردازید. در این بخش با برچسب گذاری بر روی مشتری می توانیم علایق و رفتارهای مشتری را بررسی کنیم و به هر برچسب متناسب با نیاز خود رنگ های متفاوتی اختصاص دهیم. همچنین در این قسمت، مشتریان را براساس ساختار موردنیاز کسب و کار خود گروه بندی می کنیم و می توانیم بازار هدف های مختلفی را تعریف کنیم. به عنوان مثال می توانیم گروه مشتریان را براساس شغل آن ها دسته بندی کنیم و برای آن ها، سناریوها و ارتباطات مختلف تعریف کنیم

امکان مهاجرت از سایر سیستم ها

 
یکی از دغدغه های کسب و کارها در استفاده از نرم افزارهای جدید، انتقال اطلاعات از نرم افزار سابق سازمان است. باشگاه مشتریان دایاتک این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند از طریق فایل اکسل با اعتبار و امتیاز موردنظر، مشتریان خود را به عضویت باشگاه در‌ بیاورند.

کارت های وفاداری

 
شما می توانید به مشتریانتان کارت وفاداری با شماره کارت یکتا اختصاص دهید. مشتریان شما در هنگام مراجعه به سازمان از طریق کارت وفاداری، احراز هویت می شوند و می توانند در هنگام خرید از اعتبار موجود در آن استفاده کنند.
مشتری قلب هر کسب و کاری است. برای جذب، حفظ و وفادارسازی مشتریان، همین حالا اقدام کنید.
لبلل